Якість товару в нашому магазині не повинна викликати у вас сумнівів, так як ми дуже ретельно ставимося до вибору того, що продаємо в нашому інтернет магазині Intimka.

На жаль, все ж бувають випадки, коли іграшка, куплена Вами, мала брак або зламалася сама по собі під час використання. Не потрібно турбуватися, адже Ви зробили покупку в надійному інтернет магазині. В такому випадку, товар має гарантійний термін. Ми продаємо товари, які мають гарантію від виробника. Тому ваша покупка повністю безпечна.

 

  Причина гарантійного звернення від клієнта, яка підлягає розгляду та прийняттю в роботу:

1. Купівля була здійснена не пізніше закінчення гарантійного терміну. Гарантійний період може відрізнятися в залежності від бренду іграшки, яку ви купили й він може бути 1-2 роки або навіть 15 років. Моментом початку відліку гарантійного терміну вважається дата отримання Вами товару (відповідно до товарно-транспортної накладної, по якій був відправлений товар).

2. Іграшка перестала працювати або втратила працездатність однієї з її функцій. Це означає, що іграшка, наприклад, перестала вібрувати або перестала працювати функція підігріву.

3. Іграшка не має зовнішніх механічних пошкоджень або ознак спроб самостійного ремонту. Це означає, що іграшка повинна мати той же цілісний вигляд якою була спочатку.

4. Іграшка експлуатувалася відповідно до рекомендацій, зазначених на упаковці, в супроводжуючих інструкціях і у нас на сайті. Це означає, наприклад, що бризкостійку іграшку не можна занурювати в воду, заряджати іграшку потрібно блоком живлення відповідної потужності, обробляти сторонніми дезінфікуючими засобами заборонено.

 

  Для того, щоб ми могли допомогти Вам з вашою проблемкою, нам потрібно буде трохи часу.

1. Перше, що ми повинні перевірити, це чи купували ви у нас цю іграшку. Для цього ми перевіримо в реєстрі продажів за вашим номером телефону коли була проведена покупка.

2. Ми попросимо Вас зняти коротке відео, на якому видно, що іграшка не працює або працює неправильно.

3. Ми звернемося до представника бренду та узгодимо Ваш гарантійний випадок. Зазвичай це відбувається в той же день, коли ви звернулися до нас.

4. Вам потрібно буде вислати іграшку Новою поштою на сервіс. Якщо після покупки пройшло більше 14 днів, транспортні витрати в обидва боки покладаються на клієнта. Відправка бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається до обробки та відправляється до відправника за його рахунок.

5. Час розгляду гарантійного випадку 14 робочих днів, але насправді все відбувається набагато швидше, в середньому один тиждень.

 

Умови гарантійного обслуговування після 14 днів з дня придбання товару

1. Згідно з умовами гарантійного обслуговування магазин бере на себе зобов'яання у разі виявлення гарантійного випадку замінити клієнту товар на новий.
2. У разі відсутності товару для заміни, магазин може запропонувати клієнту заміну на аналогічний товар за ту саму суму або з відповідною доплатою з боку клієнта.
3. У разі відсутності товару для гарантійної заміни та відмови клієнта замінити товар на аналогічний клієнт та магазин погоджують повернення коштів у сумі, яку клієнт сплатив за товар при купівлі.

 

Зобов'язані повідомити:

  • секс іграшки не підлягають ремонту і тому міняються на нову модель в коробці. Винятки бувають щодо іграшок на батарейках, у яких можуть бути відремонтовані або прочищені від окислення контактні елементи.
  • змінні елементи живлення (батарейки), якщо вони є в комплекті, не є частиною гарантійного обслуговування.

 

 

                                       ОСОБЛИВО ВАЖЛИВО!

Інтимні товари належної якості обміну та поверненню не підлягають !

(згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р)

Тому в разі, якщо товар Вам не підійшов, не сподобався колір, запах, розмір, форма або будь-який інший параметр білизни або секс-іграшки, то ви не зможете його повернути. Винятком з правил є товари, які мають захисну плівку або замок. Тільки це гарантує те, що товар не витягувався з коробки і не використовувався.

Розпаковка посилки та огляд товарів з нашого магазину у відділеннях Нової Пошти заборонені !

Оскільки наші товари мають гігієнічний характер, їх огляд повинен проводитися в належних умовах. Відділення Нової Пошти не забезпечують необхідних санітарних умов для огляду. Саме з цієї причини на наших посилках зазначено, що вони не підлягають відкриттю та огляду. Ця особливість отримання посилок ніяк не впливає на наші гарантійні зобов'язання.

 

Поширені запитання щодо гарантії

 

Чи потрібно зберігати коробку ?

Коробку потрібно зберігати 1 рік з моменту покупки разом з усіма паперовими вкладишами.

 

Якщо мені поміняли іграшку по гарантії, чи є на неї гарантія ?

На нову іграшку так само є гарантія, як і на ту першу, яку ми Вам замінили.

 

Іграшка працює, але не так як на початку (наприклад, більш шумно або не так потужно), це гарантійний випадок ?

Це не є гарантійним випадком, так як вважається природним зносом. На жаль, такі звернення по гарантії ми розглянути не зможемо.
 

Особливість гарантії по товарах бренду Сатісфаер ?

На товари цього бренду заявлено гарантію 1 рік від магазину та 15 років від виробника. Це правда!

При цьому наш магазин дає гарантію 1 рік та обслуговує гарантійні випадки. Тобто протягом першого року після придбання ви звертаєтесь до нас.

Через 1 рік після покупки продовжує діяти гарантія від виробника. Це означає, що ви самостійно звертаєтесь через офіційний сайт виробника та самостійно погоджуєте питання з гарантійним обміном.

Зверніть увагу, не є гарантійним випадком природне зношування та стійкість батареї, колір матеріалів або цілісність швів різних матеріалів, які не впливають на функціональність.